Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 20.06.2013r.
Nr ref.: DKP.2110.14.2013
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: DS. OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
Informacje dodatkowe: umowa o pracę.
Zakres podstawowych czynności
- Przyjmowanie, weryfikacja i kontrola deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Obsługa aplikacji systemu informatycznego w zakresie działalności działu, w tym: wprowadzanie do systemu deklaracji oraz korekt deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Prowadzanie korespondencji dotyczącej właścicieli nieruchomości zgodnie z obowiązującą w Związku instrukcją kancelaryjną.
- Obsługa klienta (właścicieli nieruchomości) w zakresie dot. składanych deklaracji oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie postępowań w przypadku niezłożenia deklaracji przez właściciela nieruchomości lub w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji.
- Prowadzenie postepowań w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie uiścił opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uiścił ją w wysokości niższej od należnej.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie minimum średnie.
- Znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Internet, aplikacje webowe) i urządzeń biurowych.
- Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów.
- Nienaganna kultura osobista.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek wykształcenia: ochrona środowiska, prawo, administracja.
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Silna motywacja i zaangażowanie.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- Podanie (list motywacyjny);
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca biurowa, przy komputerze;
- Kontakt z klientem;
- Praca w wymiarze pełnego etatu.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.07. 2013r. włącznie (do godziny 15.30) w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi”.
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie, nie będą poddane procedurze konkursowej.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty oraz, że nadesłane oferty nie będą odsyłane.