Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Data publikacji: 17.05.2019 r.

Nr ref.: DO.2110.20.2019

Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”

Stanowisko: Zastępca Głównego Księgowego

Informacje dodatkowe: umowa o pracę

ZAKRES PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI:

  1. Zastępstwo Głównego Księgowego w zakresie zadań określonych ustawą o finansach publicznych.
  2. Kierowanie pracami Zespołu Księgowości Budżetowej w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację zadań.
  3. Współpraca przy przygotowywaniu oraz przygotowywanie projektów budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej, uchwał budżetowych oraz uchwał Wieloletniej Prognozy Finansowej, uchwał zmieniających te uchwały.
  4. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych.
  5. Przygotowywanie danych, kontrola poprawności danych oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych.
  6. Kontrola realizacji planu dochodów i wydatków budżetu, kontrola zgodności zamierzonego wydatku z planem finansowym na dany rok oraz umów wieloletnich z Wieloletnią Prognozą Finansową. Monitorowanie zagrożeń w realizacji planu wydatków i dochodów.
  7. Kontrola poprawności angażowania środków finansowych w celu realizacji umów.
  8. Dokonywanie księgowań dokumentów finansowo-księgowych oraz kontrola dokonywanych księgowań przez pracowników Zespołu księgowości.
  9. Przygotowywanie danych, kontrola poprawności danych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
  10. Przygotowywanie analiz oraz raportów dla potrzeb Głównego Księgowego oraz Zarządu Związku.
  11. Kontrola oraz nadzór nad realizacją zamówień i umów Pionu Głównego Księgowego w zakresie zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
  12. Przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej.

Wymagania obowiązkowe:

  1. Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia.
  2. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, w tym 3 lata w księgowości.
  3. Zdolności organizacyjne, umiejętność logicznego myślenia, bardzo dobrej organizacji czasu pracy i ustalania priorytetów, samodzielność.
  4. Nienaganna kultura osobista.
  5. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office), preferowana znajomość systemu „FOKA” oraz „BESTIA”.
  6. Znajomość przepisów następujących aktów prawnych: Statutu Związku Międzygminnego oraz Uchwał Zgromadzenia.
  7. Znajomość przepisów następujących aktów prawnych: Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o Rachunkowości, szczegółowe Rozporządzenia Ministra Finansów dot.: sporządzania sprawozdań budżetowych oraz planów kont dla jednostek samorządu terytorialnego, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt.
  8. Znajomość Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”.
  9. Nieposzlakowana opinia.
  10. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Ukończona wraz ze zdanym pozytywnie egzaminem służba przygotowawcza dla pracowników samorządowych.
  2. Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
  3. Wysoko rozwinięte zdolności zarządcze, interpersonalne i komunikacyjne.
  4. Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  5. Zdolność do realizacji kilku zadań jednocześnie.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • podanie (list motywacyjny);
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych  osobowych i ustawą z dnia  21 listopada 2008r. o  pracownikach samorządowych.

Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca w wymiarze pełnego etatu;
  • praca w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” (ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań);
  • praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych):

  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%. 

Składanie ofert:

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia: 27.05.2019 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawa: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)

Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem danych osobowych jest Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” z siedzibą przy ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz art. 6 (1) lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanej „RODO”.
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Zastępca Głównego Księgowego.
  4. Inspektorem Ochrony Danych w Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” z siedzibą przy ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań jest Pan Jarosław Bartkowiak (kontakt: iod@goap.org.pl).
  5. Posiadają Państwo prawo do:

- dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

- sprostowania swoich nieprawidłowych danych

- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

- żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych
w art. 21 RODO;

- przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

  1. Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu.
  2. Podane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, w trakcie przeprowadzania rekrutacji.
  3. Jeżeli uważają Państwo, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie
    z prawem, można wnieść skargę do organu nadzorczego (UODO, ul. Stawki 2, Warszawa).

Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie zostaną opatrzone numerem, nie będą poddane procedurze konkursowej.

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, zaś po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • opublikował: Magdalena Kostowiecka
    data publikacji: 2019-05-17 14:29

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 649
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-05-17 14:29

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań

NIP 781-18-79-366
REGON 302156406

Dane kontaktowe

INFOLINIA: 61 624 22 22

FAX: 61 646 74 01

BIURO OBSŁUGI KLIENTA: bok@goap.org.pl

MAIL: zm@goap.org.pl

Godziny urzędowania

Biuro Obsługi Klienta

poniedziałek: 7.00 - 17.00

wtorek - piątek: 7.30 - 15.30

 

Sekretariat Związku Międzygminnego GOAP

poniedziałek - piątek: 7.00 - 16.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 2164829
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-10-22 08:22

Stopka strony