Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 19.03.2018 r.
Nr ref.: DO. 2110.20.2018
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: ds. kadr i płac
Informacje dodatkowe: umowa o pracę ½ etatu.
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
- Zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ubezpieczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z zakresu kadr i płac.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy.
- Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Sporządzanie deklaracji i sprawozdań ZUS, PFRON, PIT, GUS.
- Sporządzanie zestawień i analiz dotyczących zatrudnienia.
- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie min. średnie.
- Znajomość następujących regulacji prawnych: ustawa kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
- Doświadczenie zawodowe związane z zakresem czynności.
- Nieposzlakowana opinia.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe kierunkowe.
- Kursy i szkolenia z zakresu kadr i płac.
- Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej.
- Znajomość programu Płatnik.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (office, excel).
- Dokładność, skrupulatność.
- Nienaganna kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List Motywacyjny.
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, kursy).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 19.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę.
- Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach pracy urzędu (7.30-15.30).
- Praca w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” (ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań).
- Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Proces rekrutacji obejmuje:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych.
- Zaproszenie na wywiad kwalifikacyjny.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
Składanie ofert:
- Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia: 29.03.2018 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.
- Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie zostaną opatrzone numerem, nie będą poddane procedurze konkursowej.
- Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, zaś po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Metryka
- opublikował: Magdalena Kostowieckadata publikacji: 2018-03-19 09:35
- zmodyfikował: Magdalena Kostowieckaostatnia modyfikacja: 2018-03-19 09:35