Odnośniki
Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Wyszukiwarka
Treść strony
Oferta nr 1/2012
Data publikacji: 29.10.2012r.
Nr ref.: ZMGOAP - 1 /12
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: DYREKTOR
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Zakres podstawowych czynności
- Kierowanie Biurem Związku;
- Wykonywanie zadań Zarządu;
- Kontrola działania Biura Związku;
- Kontrola podmiotów zewnętrznych wykonujących zadania dla Związku;
- Sporządzanie sprawozdań z prac Zarządu Związku;
- Przygotowanie projektów uchwał;
- Zatwierdzanie dokumentów księgowych w zakresie bieżącej działalności Związku;
- Prowadzenie działań promocyjnych Związku;
- Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Związku.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe.
2. Doświadczenie zawodowe min. 5 lat, preferowane z zakresu ochrony środowiska.
3. Znajomość regulacji prawnych związanych z finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi, prawem pracy.
4. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu gospodarowania odpadami, utrzymaniem czystości, ochroną środowiska (poparta doświadczeniem zawodowym).
5. Nienaganna kultura osobista.
6. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej będzie dodatkowym atutem;
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- List motywacyjny;
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie);
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności (kopie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- analizę dokumentów aplikacyjnych;
- wywiad kwalifikacyjny.
Inne dokumenty
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań w terminie do dnia 08.11. 2012r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Metryka strony
Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań
NIP 781-18-79-366
REGON 302156406
Dane kontaktowe
INFOLINIA: 61 624 22 22
FAX: 61 646 74 01
BIURO OBSŁUGI KLIENTA: bok@goap.org.pl
MAIL: zm@goap.org.pl
Godziny urzędowania
Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek: 7.00 - 17.00
wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
Sekretariat Związku Międzygminnego GOAP
poniedziałek - piątek: 7.00 - 16.00