Biuletyn Informacji Publicznej
Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

Wyszukiwarka

Odnośniki

Treść strony

 

                   Poznań, dnia 23.03.2018 r.

 

 

Stanowisko:

Podinspektor ds. obsługi klienta w delegaturze w Obornikach

 

Nr ref.:

DO.2110.14.2018

 

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU KONKURSU

 

Dyrektor Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zawiadamia, iż unieważnia nabór zamieszczony w ogłoszeniu nr ref. DO.2110.14.2018 z dnia 9.03.2018 r. na stanowisko Podinspektor ds. obsługi klienta w delegaturze w Obornikach w Związku Międzygminnym „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” w Poznaniu.

Jednocześnie Dyrektor ZM „GOAP”  informuje, iż nadesłane do Biura Związku aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone po upływie jednego miesiąca (tj. w dniu 23.04.2018 r.) od daty opublikowania niniejszej informacji. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać w/w dokumenty w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43 w Poznaniu, w godz. 7.30-15.30.

 

 

 

 

 

Metryka

  • opublikował: Magdalena Kostowiecka
    data publikacji: 2018-03-23 08:00
  • zmodyfikował: Monika Cichowicz
    ostatnia modyfikacja: 2020-03-11 07:38

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5864
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-03-11 07:38:12