Odnośniki
Treść strony
Poznań, dnia 23.03.2018 r.
Stanowisko:
Podinspektor ds. obsługi klienta w delegaturze w Obornikach
Nr ref.:
DO.2110.14.2018
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU KONKURSU
Dyrektor Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zawiadamia, iż unieważnia nabór zamieszczony w ogłoszeniu nr ref. DO.2110.14.2018 z dnia 9.03.2018 r. na stanowisko Podinspektor ds. obsługi klienta w delegaturze w Obornikach w Związku Międzygminnym „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” w Poznaniu.
Jednocześnie Dyrektor ZM „GOAP” informuje, iż nadesłane do Biura Związku aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone po upływie jednego miesiąca (tj. w dniu 23.04.2018 r.) od daty opublikowania niniejszej informacji. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać w/w dokumenty w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43 w Poznaniu, w godz. 7.30-15.30.
Metryka
- opublikował: Magdalena Kostowieckadata publikacji: 2018-03-23 08:00
- zmodyfikował: Monika Cichowiczostatnia modyfikacja: 2020-03-11 07:38