Odnośniki
Treść strony
Oferta nr 7/13
Data publikacji: 15.02.2013r.
Nr ref.: ZMGOAP - 7 /13
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I ARCHIWUM
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Zakres podstawowych czynności
- Rejestrowanie, ewidencjonowanie, rozdział i wysyłanie korespondencji;
- Bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej kierowanej na oficjalną skrzynkę internetową Związku i przekazywanie jej do właściwych adresatów;
- Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych w Związku, w tym docelowo:
- prowadzenie całości spraw związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego Związku m.in. gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, opracowywanie, udostępnianie i zabezpieczanie materiałów archiwalnych Związku,
- współpraca z Archiwum Państwowym,
- Bieżący nadzór nad właściwym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej;
- Inicjowanie szkoleń z zakresu stosowania instrukcji kancelaryjnej i archiwizowania dokumentów.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe.
2. Doświadczenie w prowadzeniu spraw kancelaryjnych.
3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych.
4. Umiejętność szybkiego pisania na komputerze.
5. Znajomość ustawy o zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych.
6. Nienaganna kultura osobista.
7. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w zakresie archiwistyki będzie dodatkowym atutem;
- kursy i szkolenia z zakresu archiwistyki oraz stosowania instrukcji kancelaryjnej;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- silna motywacja i zaangażowanie;
- wysoki poziom umiejętności społecznych;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych będzie dodatkowym atutem;
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- Podanie (list motywacyjny);
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- analizę dokumentów aplikacyjnych;
- wywiad kwalifikacyjny.
Inne dokumenty
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia 25.02. 2013r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.