Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Oferta nr 7/13

 

Data publikacji: 15.02.2013r.

Nr ref.: ZMGOAP - 7 /13

Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”

Stanowisko: DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I ARCHIWUM

Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat

 

Zakres podstawowych czynności

  • Rejestrowanie, ewidencjonowanie, rozdział i wysyłanie korespondencji;
  • Bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej kierowanej na oficjalną skrzynkę internetową Związku i przekazywanie jej do właściwych adresatów;
  • Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych w Związku, w tym docelowo:

- prowadzenie całości spraw związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego Związku m.in. gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, opracowywanie, udostępnianie i zabezpieczanie materiałów archiwalnych Związku,

- współpraca z Archiwum Państwowym,

  • Bieżący nadzór nad właściwym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej;
  • Inicjowanie szkoleń z zakresu stosowania instrukcji kancelaryjnej i archiwizowania dokumentów.

 

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie wyższe.

2. Doświadczenie w prowadzeniu spraw kancelaryjnych.

3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych.

4. Umiejętność szybkiego pisania na komputerze.

5. Znajomość ustawy o zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych.

6. Nienaganna kultura osobista.

7. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w zakresie archiwistyki będzie dodatkowym atutem;
  • kursy i szkolenia z zakresu archiwistyki oraz stosowania instrukcji kancelaryjnej;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • silna motywacja i zaangażowanie;
  • wysoki poziom umiejętności społecznych;
  • doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych będzie dodatkowym atutem;
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych będzie dodatkowym atutem.

 

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV);
  • Podanie (list motywacyjny);
  • Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).

 

Proces rekrutacji obejmuje

  • analizę dokumentów aplikacyjnych;
  • wywiad kwalifikacyjny.

 

Inne dokumenty

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

 

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia 25.02. 2013r.

 

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).

 

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

 

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3929
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2013-02-15 13:08

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań

NIP 781-18-79-366
REGON 302156406

Dane kontaktowe

INFOLINIA: 61 624 22 22

FAX: 61 646 74 01

BIURO OBSŁUGI KLIENTA: bok@goap.org.pl

MAIL: zm@goap.org.pl

Godziny urzędowania

Biuro Obsługi Klienta

poniedziałek: 9.00 - 17.00

wtorek - piątek: 7.30 - 15.30

 

Sekretariat Związku Międzygminnego GOAP

poniedziałek - piątek: 7.00 - 16.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1284816
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-05-23 07:47

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl