Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Oferta nr 4/2012

Data publikacji: 05.12.2012r.
Nr ref.: ZMGOAP - 4/12
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat

Zakres podstawowych czynności

  • Sporządzanie sprawozdań z prac Zarządu Związku;
  • Przygotowanie projektów uchwał;
  • Współudział w działaniach promocyjnych Związku;
  • Nadzór nad działaniem podległych działów (organizacyjno – administracyjnym, monitoringu i kontroli, edukacji i promocji oraz gospodarki komunalnej);
  • Nadzór nad wdrożeniem systemu informatycznego.
  • W czasie nieobecności Dyrektora:
  • Kierowanie Biurem Związku;
  • Wykonywanie zadań Zarządu;
  • Kontrola działania Biura Związku;
  • Kontrola podmiotów zewnętrznych wykonujących zadania dla Związku.


Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska.
2. Minimum pięcioletni staż pracy, w tym doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz doświadczenie w pracy związanej z ochroną środowiska.
3. Znajomość regulacji prawnych związanych z gospodarką odpadami (poparta doświadczeniem zawodowym).
4. Nienaganna kultura osobista.
5. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenia i kursy z zakresu zarządzania środowiskiem;
  • Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej;
  • Doświadczenie we współpracy z samorządami terytorialnymi będzie dodatkowym atutem;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office).


Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV);
  • Podanie (list motywacyjny);
  • Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).


Proces rekrutacji obejmuje

  • analizę dokumentów aplikacyjnych;
  • wywiad kwalifikacyjny.


Inne dokumenty

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):

-W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia 17.12. 2012r.

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2696
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2012-12-06 10:06

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań

NIP 781-18-79-366
REGON 302156406

Dane kontaktowe

INFOLINIA: 61 624 22 22

FAX: 61 646 74 01

BIURO OBSŁUGI KLIENTA: bok@goap.org.pl

MAIL: zm@goap.org.pl

Godziny urzędowania

Biuro Obsługi Klienta

poniedziałek: 9.00 - 17.00

wtorek - piątek: 7.30 - 15.30

 

Sekretariat Związku Międzygminnego GOAP

poniedziałek - piątek: 7.00 - 16.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1224290
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-03-17 13:53

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl