Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

KOMUNIKAT o ogłoszeniu aukcji, której przedmiotem jest sprzedaż zużytego składnika majątkowego

 

KOMUNIKAT

o ogłoszeniu aukcji, której przedmiotem jest sprzedaż

zużytego składnika majątkowego

 

 

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”

ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań

 

OGŁASZA

 

Aukcję, której przedmiotem jest sprzedaż

samochodu osobowego marki Volkswagen Passat B6 2,0 TDI-CR Trendline

 

 

-   nr rejestracyjny: PO 444KS

-   rok produkcji: 2009

-   przebieg: 189 733 km

 

Cena wywoławcza wynosi 13.500,00 zł

Minimalną wysokość postąpienia ustala się na kwotę 250,00 zł.

Aukcja odbędzie się 25.08.2017 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Związku Międzygminnego w Poznaniu przy ul. św. Michała 43

Szczegółowych informacji o stanie technicznym pojazdu udziela p. Tomasz Klichowicz – pracownik Działu Organizacyjnego - nr telefonu: 61 646 74 50.

Przedmiot aukcji można oglądać na parkingu przed biurowcem Mercator przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu, po uprzednim uzgodnieniu terminu z organizatorem aukcji, natomiast z opisem stanu technicznego dokonanym przez rzeczoznawcę oraz projektem umowy sprzedaży można zapoznać się w siedzibie Biura Związku Międzygminnego w Poznaniu przy ul. św. Michała 43 sala konferencyjna.

 

Warunkiem przystąpienia do aukcji jest wpłacenie wadium w wysokości 1.350,00 zł na konto nr: 67 1030 1508 0000 0008 1691 8022 do dnia 24.08.2017r. do godz. 12:30.

Wadium przepada na rzecz sprzedawcy, jeżeli żaden z uczestników aukcji nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej oraz w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy i zapłaty wylicytowanej ceny sprzedaży.

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, zostanie zaliczone na poczet ceny.

Nabywca wyłoniony w drodze aukcji zobowiązany jest dokonać wpłaty wartości ustalonej podczas aukcji, pomniejszonej o wadium na konto nr: 92 1030 1508 0000 0008 1691 8057

niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży (w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przeprowadzenia aukcji).

 

 

 

 

 

 

 

 

  • opublikował: Anna Pokorska
    data publikacji: 2017-07-21 12:30
  • zmodyfikował: Magdalena Kostowiecka
    ostatnia modyfikacja: 2017-08-21 11:13

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 161
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-08-21 11:13

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"

ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań

NIP 781-18-79-366
REGON 302156406

Dane kontaktowe

INFOLINIA: 61 624 22 22

FAX: 61 646 74 01

BIURO OBSŁUGI KLIENTA: bok@goap.org.pl

MAIL: zm@goap.org.pl

Godziny urzędowania

Biuro Obsługi Klienta

poniedziałek: 9.00 - 17.00

wtorek - piątek: 7.30 - 15.30

 

Sekretariat Związku Międzygminnego GOAP

poniedziałek - piątek: 7.00 - 16.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1399056
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-09-21 12:47

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl